System NAV Microsoft Dynamics

Z pewnością każdy z nas, kto ma do czynienia z dużymi firmami i strategiami ich zarządzania spotkać się musiał z określeniem systemu klasy CRM. Jeżeli dalej zastanawiasz się czym systemy CRM są w rzeczywistości, a także, czy może warto wdrożyć go także w twojej firmie, to z całą pewnością warto przeczytać poniższy tekst i wyciągnąć z niego odpowiednie wnioski. Dowiesz się z niego także jak ważne jest odpowiednie zarządzanie w firmie, a także dlaczego relacje z klientem powinny być dla twojego przedsiębiorstwa priorytetem.

Sukces danego przedsiębiorstwa tak naprawdę zależy od trzech rzeczy: dobrego pomysłu, kontaktu z klientem, a także dobrej atmosfery pracowniczej. Nie ma wątpliwości, iż aby dana firma wbiła się na bardzo obfity już rynek powinniśmy zaskoczyć innych ciekawym pomysłem, który wyróżni nas na tle innych osób, czyli krótko mówiąc naszej konkurencji na rynku. Ciekawy i dobrze zareklamowany produkt z całą pewnością sprawi, że pojawią się wkrótce klienci. Powinniśmy jednak wiedzieć, że jeżeli nie zaczniemy odpowiednio zarządzać relacjami z nimi, to z pewnością skierują się oni w stronę firm konkurencyjnych, które oferują podobnej jakości produkt, jednak bardziej dbają o klienta. Każdy z nas bowiem pragnie być doceniony, nic więc dziwnego, że klienci skłonni są wybrać właśnie firmy, które traktują ich w odpowiedni sposób. Czy możemy jakoś wpłynąć na poprawę kontaktów i relacji z naszymi klientami? Oczywiście, że tak. Nie musimy nawet zmieniać od razu całej polityki naszej firmy! Wystarczy, że wdrożymy w naszej firmie dobrej jakości system CRM – na przykład NAV Microsoft Dynamics, który sprawi, że będziemy mogli sprawniej zarządzać relacjami z naszymi klientami, a więc poprawimy ogólnie mówiąc relacje panujące w naszej firmie, zarówno między pracownikami, jak i między pracownikami a klientami. Z całą pewnością takie zmiany sprawią, że nasi klienci będą bardziej zadowoleni z obsługi, a co za tym idzie będą oni chętniej wracali do naszej firmy i to właśnie od nas zamawiali produkty, które kojarzyły im się będą z dobrą jakością i miłym traktowaniem. Każdy system CRM automatyzuje i wspomaga działanie obsługi najcenniejszego skarbu firmy, czyli klienta. Wspomaga także w wyraźny sposób takie działy jak: marketing, sprzedaż, obsługa klienta, a także działanie zarządu. W dziale marketingu z całą pewnością dzięki CRM łatwiejsze stanie się kreowanie działaniami marketingowymi takimi jak rozsyłanie maili dla klientów, zarządzanie telemarketingiem, obsługę konta firmy na portalach społecznościowych. Usprawniony zostanie także dział sprzedaży, ponieważ system pozwoli pracownikom na oszacowanie prawdopodobieństwa tego, co zostanie i w jakich ilościach sprzedane. Możliwe stanie się lepsze planowanie sprzedaży pod względem logistycznym, a także ustalanie różnego rodzaju spotkań i rozmów, zarówno w świecie realnym, jak i wirtualnym i telefonicznym. Z całą pewnością w wdrożenia w naszej firmie systemu CRM skorzystają także działy obsługi klienta, ponieważ skatalogowane umowy umożliwią nam dbać o to, by odpowiednio wcześniej wysyłać klientowi faktury, a także sprawdzać za pomocą dobrej jakości narzędzi poziom zadowolenia naszych klientów. Z całą pewnością zebranie informacji w jednym miejscu ograniczy chaos i sprawi, że zarządzanie relacjami z klientem stanie się przyjemnością.  

 NAV Microsoft Dynamics

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

DMC Firewall is a Joomla Security extension!