Regeneracja turbin – dlaczego warto?

Naprawa turbosprężarek jest alternatywą dla kupna nowej turbosprężarki, pomaga nam więc zaoszczędzić pieniądze, ale regeneracja oprócz aspektu finansowego ma także inne zalety.

Regeneracja turbosprężarki jest także zdrowsza dla środowiska naturalnego, ponieważ wymieniamy jedynie części zepsute, a nie niepotrzebnie całość sprzętu, co za tym idzie uzyskany efekt bliski jest wymianie całości sprzętu przy niższych kosztach oraz zastosowaniu technologii bliskiej ekologii. Naprawa turbosprężarki zużywa jedynie 30 % energii potrzebnej do produkcji całkiem nowej turbosprężarki, jak więc widać proces regeneracji jest zdecydowanie lepszy dla naszego środowiska naturalnego. Zarówno wymiana jak i naprawa pozwalają osiągnąć ten sam cel, czyli krótko mówiąc lepsze działanie turbosprężarki. Najpopularniejsze koncerny samochodowe zalecą wręcz regenerację, jako pełnoprawny element regeneracji naszych aut, który to przynosi jak najbardziej spodziewane efekty. Warto nadmienić, że  http://www.kramex.net regeneracja turbin także daje gwarancję jakości, a także uzyskanie produktu trwałego, który na dodatek nie wymagał będzie tak wielkich nakładów finansowych jak zakup i wymiana turbosprężarki czy sprężarki klimatyzacji na zupełnie nową. W procesie regeneracji, czy też naprawy turbosprężarki obowiązują takie same standardy, jak w przypadku montażu nowego urządzenia. Wymieniane są jednak elementy zużyte, a elementy sprawne zostają jedynie zakonserwowane, tak aby działać mogły jeszcze dłużej. Części wymieniane są oczywiście najwyższej jakości, podobne do tych, które montowane są w autach w stanie początkowym i fabrycznym. 

Na czym regeneracja turbosprężarki polega? Na początku następuje demontaż turbosprężarki, sprawdzenie uszkodzeń oraz ich poziomu, a następnie mycie oraz czyszczenie podzespołów. Następnie w punktach pomiarowych następuje dokładne zbadanie jakości podzespołów, a także ocena ich stanu konkretnego. Zamawia się elementy do wymiany, a następnie przeprowadza testy wyważenia zespołu wirującego oraz wstępne wyważenie tegoż zespołu. Na końcu montuje się kompletny rdzeń turbinowy, a także montuje pozostałe elementy wymagające wymiany. Po montażu końcowym następuje ostateczna, precyzyjna regulacja systemu zmiennej geometrii. 

 

 

 

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Our website is protected by DMC Firewall!